Lediiig!

Äntligen fredag, men jag är bara stressad! Jag ska städa mitt rum packa lite inför de kommande dagarna och ni som känner mig vet att jag gärna vill packa för mycket än för lite, sen måste jag faktiskt kolla lite på skolarbeten som också blir morgondagens bussresors sysselsättning...

På söndag blir det bio med Jonas och Bea, Rally brudar!(Y) KUL! Och när vi har kupong också så betalar vi bara 60 kr för varje biljett, ett plus till!
Senare ikväll blire mys med Elin och Tres, Sandra åkte ju till pöjken sin, men vi får äta varma chips för henne också!

Dagen i dag var lång men roligast ever! Så här mycket har jag inte skrattat på väldigt länge. Skönt. Ni gör verkligen min dag! <3

Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0