Lååååång dag

Tummen upp för att Tom orkade släpa upp mig redan halv nio och nu är båda helt slut körda men benen går ändå. Jag har städat bilen vi lånat idag, jag har gjort lite mer på psykologi arbetet och snart ska nog jag och Toms styvmamma till affären och handla inför middagen som antagligen kommer att äga rum i kvällningen. Jag har redan proppat i mig, en mandarin, ett äpple och två smörgåsar! Det måste ju vara något psykiskt det där, när man är hemma hos sin pojkväns familj och känner att man inte riktigt har kommit till steget att rota i deras skafferi och kylskåp fastän de sagt att det är okej¨, men fastän man vet att man får äta vad man vill och att det blir middag sent sent ikvällningen så äter man inte ändå. Och när man vet att man inte får mat förrännär  jag i vanliga vis brukar äta  kvällsmat så är man givetvis hungrig hela tiiiiiiiden....


Nåväl, inatt sover vi hos bestemor och bestefar.Ska bli mysigt,eftersom de har de absolut fluffigaste täckena jag någonsin sovit i tror jag! :P


Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0