Kvinnor som vill ha extra svängrum på tåget

Vilken dag säger jag bara, jag är helt slutkörd och jag ska om en timme iväg till universitetet för att spana in Björn Gustafsson, Måns Möller och många fler komiker, inte direkt skratt humöret. Fast när man är trött/övertrött så skrattar man ju mest hela tiden, så jag kommer väl vara en kanon publik! =D

Tåget idag var extra långsamt. Kanske för att det kastade ner sig en kvinna på 40 år bredvid mig i tåget. Vi snackar om KASTAR sig ner, på vägen hann hon puckla på mig ordentligt. Inte nog med det så var hon tvyngen att göra hastiga rörelser med 4 sek mellanrum. En tuff tågresa. I Sunne gick hon av, men jag hade turen att få en ny kvinna bredvid mig. Hon orkade inte ta av sig väskorna innan hon satte sig, utan det gjorde hon när hon var på väg att sätta sig ner. Väskan hamnade på min axel och väskbandet snärtade hon till i ögat på mig, PLUS att hon trampade på min kappa som jag ínte hann ta undan. Mysig resa.


Älsklings Tom hade lagat mat tills jag kom hem så det var bara att värma,gott. =)
Tuff dag som sagt var, allt är över för ett tag. Bara tyskglosor i morgon som jag nog tar på lunchen eller nått...
Snart Lov, bara lördagens högskoleprov kvar.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0