Kusin övernattning

He och hå vad min dag har varit jävligt lång. Minsta kusinen fick äntligen komma hit och sova över, vi hyrde film (Nils Karlsson pyssling & Pettson och findus) som han garanterat sett förut eftersom han härmade allt de sa genom hela filmen. Vi köpte godis, chips, morötter, dricka och dipp så vi klarade oss bra.

När klockan blev kvart över nio tyckte jag det var dags för sängen, grejen var den att han varbra mycket piggare än mig... Men efter några om och men så gav han med sig och vi kröp ner unde våra täcken. Han hade med sig en bok, Pettson och findus och DEN hade han läst mång ggr.
Första sidan kunde han utan till och när jag en gång råkade hoppa över ett ord så rättade han mig direkt och talade om hur det skulle vara. En liten bestämdman som gärna inte bryter mönster. :P
Han sov inte still heller, han låg på mig, sparkade på mig, knödde på mig och han snarkade... Och jag kunde ju inte bra gärna slå den lille stackaren som jag gör med Tom, så jag fick pina ut..

Kvart över sju var friden över, på med kläder, se sista delen av Findus filmen, sen tog vi en promenad och kollade på kossorna( för att ha ngt att göra). In till stan och fikade, väl hemma tog vi gummistövlar och gick tills skogen på pickninck och plockade granris. Jag är utmattad.

En mysig dag, men krävande lååång.


 Ich liebe dich! <3

Kommentarer
Postat av: micha

nämen, vackrast <3

2008-10-28 @ 14:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0