Just my luck?

Idag fick jag världens sämsta besked. Tom hörde nämligen på radion att flygbolaget Stearlings (stavas?) hade gått i konkurs och att inga pengar skulle återfås, vi var inte säkra på vilket bolagt vi skulle flyga med. Ryan Air eller Stearlings? Tom ringde sin pappa som skulle kolla upp det, och efter en timme fick vi beskedet... Det var det bolaget som gåtti konkurs vi skulle flyga med. Jag var så jävla besviken och ledsen så jag kunde grina där jag stod i provhytten till Gina Tricot.

Vi vet inte hur det blir ännu, för vi har tre lägenheter där nere som är bokade på Toms pappa, så han skulle försöka boka biljetter ner vid samma tid ändå. Jag håller tummarna...

Det nedslaget tog verkligen hårt. Allt jag hade i provhytten köpte jag, tröstshoppade kanske man ska kalla det? Nåväl, plaggen var välbehövliga men ändå? Jag kände bara att jag skulle kunnat ha shoppat upp vart enda öre som fannspå mitt konto just då, tur att jag orkade hejda mig.

Så nu sitter jag här ovetandes och hoppas att Toms pappa ringer sen och säger att allting har löst sig.

Ett besök hos Andreas har jag gjort idag också, nu är jag mätt och Tom har killkväll, själv ska jag mysa med mig själv framför tv:n med morötter och chees dipp. Norway tomorrow. Första snön kom i Torsby idag, hoppas den stannar där och inte förflyttar sig väster ut, snö= minus med sommardäck.

Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0