Jag är duktig

Det har gått ett tag sen mitt senaste inlägg om att jag skulle ta tag i tyskan, gissa själv hur mycket jag lyckats träna in. Min motivation är död, lika död som sommaren är och lika död som alla löv, fan.
Jag har i alla fall bytt design på bloggen, den andra var ju bara för hemsk. Får bli ett heltids projekt på kanske, höstlovet? Hoppas jag hittar en kamera snart, vill ju inte bli bildlös från alla äverntyr nu framöver. Skulle också vara kul att kunna föreviga en sån där jävla dunder kväll som brukar bli ibland när jag och mina majskolvar kommer i stämmning. :P

Okej, jag försöker igen. Nu SKA jag plugga tyska. "Ich habe Bauchschmerzen" är en av dom.

Hoppas jag snart hamnar så långt upp i operationskön för fothelvetet så jag kan få en lapp hem snart, börjar bli olidligt drygt att bara vänta och vänta på att få något besked.

Tschüss!

Kommentarer
Postat av: nänna

tja! så du har å blogg... gött =) allt bra här... sj? längesen ja såg dej...

2008-10-08 @ 22:13:57
URL: http://nippertip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0