Hörsmorgon

Jag vet att det kan anses som tidigt när jag gått upp så är dags när jag är ledig, men jag har faktiskt mina skäl...
Jag ska plugga i hjäl mig, jag har även lovat att laga lunch tll Tom och lämna det på universitetet sen, visst är jag snäll i bland?
  Bion i går skippade vi, då det inte alls fanns många platser kvar. Så istället för att chansa och gå dit och få utspridda platser så reserverade vi biljetter för idag istället. Så ikväll ska vi äta ute på stan och sen gå på Bio med Jonas & Bea. :)

I natt drömde jag världens konstigtaste och läskigaste dröm... Usch. Jag mår dåligt bara jag tänker på den. =/

Nu bir det frukost och naturboken. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0