Högskoleprovet

Den tunga bördan är över nu, det var en lång dag men jag tyckte det gick otroligt snabbt ändå och som sagt var, nu är det över. Jag räknade ihop mina poäng förut, tom hade räknat fel så jag trodde jag var efterbliven med 24 poäng, men han hade glömt massor med poäng så jag är nöjd! Även om det egentligen är rätt nördigt det där med högskoleprov, jag menar, man kan ju gissa sig igenom hela provet. Jag menar, de jag hade fel på kunde jag ju lika gärna ha haft rätt på om jag bara hade gissat på något annat...

Nåväl, det var ett svårt prov och man känner sig efterbliven efter varje prov, inget att rekommendera, för alla er som tänkte göra det framöver alltså. Nåväl, om 4 veckor får jag mitt svar om exakta poäng.

Jag är nöjd. Jo, jag är det. Jävla skit prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0