Gårdagens utgång

Hej och hå vilken rolig förfest vi hade igår, den var den roligaste jag varit på på ett tag!
Faktoriet får däremot en diss för att de inte hade satt upp discotältet, så det fanns knappt plats att andas inne i den lilla lokalen som innehöll allt för mycket folk. Och om det knappt fanns plats att andas så förstår ni säkert att det i stort sett inte gick att dansa utan att bli stämplad, så det var väl det enda tråkiga.

Träffade istort sett alla klassisar, Emma körde sin vanliga roliga danslek med mig och Sandra. :P
Tres och Elin försvann till torget, elin kom tillbaka, Emmelie P var en ängel och körde oss hem, Elin svarade inte när jag ringde, jag gick och la mig. Avslutade kvällen vid halv tre tiden, lagomt.

Dagens huvudvärks status är låg, kanske 1 på en skala av 10. Solen skiner och det är klarblå himmel, istället för att ta en ärlig promenad så ska jag sitta på tåget till min älskling! Vi kanske tar en promenix i det vackra höstvädret. Skönt att regnet gått och gömt sig för en dags skull.

Tjoxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0