Blond, blondare, blondast!

Jag fyllde på mina slingor, det är alltid snyggt att vara blond och (förhoppningsvis) solbränd. Och blond är jag, nästan för blond känner jag, men efter någon dag så tänker man inte på det längre. tres gjorde ett bra jobb, like always! :)

Tänkte berätta om min gymdag. som blev vääääldigt kort. När jag kommer in i lokalen så är jag inte ensam, utan min gamla konfirmations "lärare!" var där, inte själva prästen utan hon som hjälpte till och så vidare. Så hon pratade massor osv. Sen när jag kört i kanske 20 minuter så kommer halva postpersonalen insläntrande MED en instruktör som skulle visa dem hur man gjorde på maskinerna.

Jag själv har inte betalat för någon instruktör så jag hade ingen lust att fortsätta gymma ifall jag skulle råka hålla fel eller nått... Så jag bestämde mig för att varva ner istället och sluta för dagen. Då ska han givetvis börja att berätta om uppvärmningen när jag satt mig på roddmaskinen! Så jag fick visa hur man gjorde, och han tyckte det såg väldigt bra ut och att jag hade bra teknik. =P Efter uppvisandet så sprang jag ut i omklädningsrummet och stretchade, dock hörde jag alla finuliga detaljer och tips han gav om en intensiv träning som var väldigt bra som bara tog 30-40 minuter!


Nu ska jag iaf börja packa, tidiigaste tåget i morgon. Hard.
Men nya jeans hoppar jag kommer befinna sig i min resväska!

Pussen!

Kommentarer
Postat av: sanda

Ofta Kerstin gymmar, haha :p



Vi får väl se hur det blir med din solbränna då.. :/

hoppas att det löser sig!

2008-10-29 @ 16:04:30
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0