Balle dator

Ni vet hur irriterad man blir när man startar datorn, låter den gå igång och sen när man ska klicka in på något program så låser sig hela skiten så man inte ens kan trycka ner skiten på x knappen i hörnet? SÅ IRRITERAD ÄR JAG NU.
Jag skulle kunna sätta mig på en igelkott bara för att fånågon tukt på min frustration! Jag hatar min dator, omformatering NU, danke.

Försöker plugga lite på svenskan och tränar lite på talet som jag antagligen ska hålla på torsdag, men får se om jag inte väntar tills efter lovet, lite mindre folk att redovisa för. Gillar inte att redovisa inför hela klassen på typ 25 pers. Mes, I know.
Jag är helt utmattad, kvart över sex gick jag upp för att besöka tandläkaren halv åtta, så jag har mest gått och dinglat idag. Tysklektionen gjorde mig mer vaken, då Emil är en jävel på att trycka på mina knappar. Men jag skrattade gott åt Sandras översättning på en frityrgryte restauran i Frankrike - Dopp i grottan! xD

Undra vad hon ska doppa. <)

Plugg, plugg och plugg. Chaio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0