Back to school

Sista dagen ledigt nu och den har jag nyttjat till fullo tycker jag. Jag steg upp kvart över nio, åt frukost, sorterade Toms tvätt och lagade matlåda till honom och gick sedan till universitetet och pluggade tillsammans med resten av killarna.
Så idag slumpade det sig igen att jag var husmor. ^^
Men vad då? Hur mycket gör inte Tom för mig egentligen? Kör mig i stort sett varje måndag kl.06.15 till tåget och andra snälla saker. Så vi jämnar ut det hela bra.

Efter pluggande så begav jag mig till centrum för att träffa Sandra. Vi åt en jätte god lunch, pratade om ditten och datten, kollade lite i affärer och sedan blev det en liten paus fika på waynes. Mysigt! Kanske beror på att jag verkligen tycker om att vara med Sandra, oavsett vad vi gör. :P

Rllybrudar igår, den var helt okej. Kanske mest berodde på att man kände igen sig och såg lite folk PLUS att mormor och morfars hus var med i filmen? :P  Som Sandra sa så kanske den är bättre andra gången och man orkar koncentrera sig på filmen istället för rekvisitan. Vi får se. Torsby finns på kartan nu iaf! (Y)

Åker tåget hem snart. Vi säger så.

Out.


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vad pluggar du förnått?

2008-10-14 @ 22:56:37
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0