15% chans

Okej, vid en närmare tankar på döden. Ja, otroligt nog så slog dödstanken emot mig precis innan jag ska ut och festa, ologiskt? När jag och min farmor åkte hem från Ullared så pratade hon med mig om Ewas cancer, om man skulle få reda på att den cancer hon hade är ärftlig så skulle det innebära att pappas kusin Jenny och jag har 15 % chans att få den cancer hon hade, bröst cancer i första hand. Har man otur så blir det precis som för Ewa, skelettcancer.

Även om 15% är otroligt lite, så är det fortfarande mer än 1%, mer än 10% tillochmed.
Jag hoppas inte den är ärftlig.

Nej, nu ska jag byta humör och tänka på livet istället. Lite roligare om man säger så.

Tres om en kvart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0