YEEEEEES!

OBAMA! Äntligen, ni anar inte hur lycklig jag blev när jag hörde det på radion i morse! :)
Jag hoppas han kan sköta sitt jobb, vilket jag tror han klarar.

Min kusin Michaela hade lite att säga om valet, men även om det svenska styret, Jag håller med.

Äntligen! Men han får fullt upp när han ska städa upp efter buffeln han efterträder. Men det hör ju till. Precis som den som efterträder Reinfeldt kommer få jobba röven av sig för att städa upp efter honom. Jag trodde ju på Reinfeldt. Nu undrar jag mest: När ska individen sättas i större fokus än tjockleken på plånboken? Ni vet, kära Moderaterna, Sverige är så mycket mer än bara Danderyds kommun. Ja, tro det eller ej, men det finns faktiskt arbetslösa, sjukpensionärer och bönder också! Såna där som ni verkar se en aning ner på. Hört talas om begreppet Lika Värde nångång?

P.s Jag håller inte med om att jag trodde på Reinfeldt, för det gjorde jag INTE!.

Kommentarer
Postat av: Michaela

hahaha :p det är ju sådär jue :p

2008-11-05 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0