Utgång

Jag och Tom har egen förfest, blev inte som planerat så vi försöker roa varandra här. Sitter och kollar på norskt humorprogram, nomännen har riktigt roliga humorprogram alltså! REKOMMENDERAR!
Vi drar oss väl neröver om en timme, en och en halv kanske...

Öppet hus idag gick bra, nästan 600kr samlade vi in! Man känner verkligen att man har gjort en bra gärning, det går ju till de behövande. Fick även reda på en mindre rolig grej, min gammel farmor ligger inte direkt inför livet utan har snarare gett upp. Hon har verkligen hängt med i hela min uppväxt. Ska besöka hennes så mycket jag kan nu när jag är hemma.. gamla farmor <3


Nej, är lite dragen. Bokstäverna åker ihop.. Heie! :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att ni hade det trevligt igår! =)



Och du? Nu till veckan kan ni väl vara på Anita lite och höra om hon bestämt sig om ansiktsfärgerna. De skulle ju vara bra om ni snarast vet hur det blir, med tanke på att ni ska ha möte med Alf snart!

2008-11-16 @ 10:01:50
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0