Svarta änkan

Har just vaknat, det var skönt att sova ut lite eftersom veckorna innan har varit skit jobbiga. Men det är sista året nu och jag hoppas att det kommer gå fort, även om jag säkert kommer att ånga att jag sa det sen när vi står i juni  innanför B-utgången.

Jag fick en syn igår, såg min egna lägenhet som jag hade tillsammans md Tom och vi bodde faktiskt i stockholm. Jag börjar få panik över vad det är jag ska göra efter studenten. På ett sätt skulle jag vilja plugga igen, men jag vill så himla gärna ut och resa och jag tror inte jag kan hitta en annan passande tidpunkt än efter studenten. Inte är det lätt inte.

Det är frost ute idag, skit kallt också. Läste Sandras blogg och hon har köpt sig en ny jacka, jag vill också ha en ny, även om jag har tre usen olika vinterjackor! ^^ Men, vem vet? Det kaske inte blir en överdrivet kall vinter i år, har vi inte sabbat klimtatet? Nåväl, svarta änkan lär ju vara död nu hoppas jag, hon överlever väl inte kylan? Om hon skulle göra det så kommer vi få ännu fler miljöproblem, för då ska jag försöka tillverka ett nytt farligt insektsmedel. Är man dödsrädd för spindlar så är man, och när spindeln tillochmed kan DÖDA en. :S

Frukost nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0