Slut på ledigheten

I morgon ska jag pallra mig till skolan igen då, och eftersom utlandsresan inte blir av så kommer jag inte alls få en vecka ledighet nästa vecka. =/ Det känns så ruttet som det bara kan bliiiiiiii... ;(
I morgon ska jag göra muntliga nationella, på tisdag ska jag göra muntligt prov i religion (gruppredovisning i tvärgrupper) och antagligen kommer det bli latinläxor. På fritiden ska jag skriva klart psykologin och träna skiten ur mig på gymmet.

Den veckan som jag skulle ligga och svettas i solen kommer istället bestå av tyskprov, svenska nationellt prov och psykologiprov! Wiho vad roooooligt, or not. Sen veckan efter är det resurs och då har vår älskade latin lärare lagt in tre timmar latin på onsdag eftermiddag för att hennes planering inte går i hop, rättvist va?

Nu blev jag sugen på en kycklingsallad på Taurus också. Här hemma hos T så blir det kyckling, ris och sås. Nice!

Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0