Pappas dag!

Idag är det farsdag, min pappa fick uppvaktning på sängen med en stor baugett fylld med ost, gurka, tomat och nån rökt skinka som han tycker jätte mycket om. Han fick en knivslipar maskin som han ville ha samt massa lotter som han dessutom vann 150 kr på! =)

Min pappa är bäst! Även om han är frånvarande på veckorna... Han är bäst ändå, han förstår när mamma absolut inte förstår, han finns där, han grejsar med min bil så att den håller sig i ordning och han är rolig! Jag har nog sveriges roligaste pappa tror jag, han är en riktigt kul prick! Men han har även ett hejdundrandes humör som man gärna inte vill smaka på.
Det är tur att man har sina föräldrar, och jag tycker de är värda en speciell dag.

Minus poäng till mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0