Packnings dax och tremänning fika

Klockan är egentligen alldeles för mycket, jag borde egentligen sova nu så jag är på topp i morgon kväll, men så är givietvis inte fallet. Jag har inte packat än inför Tom resan och har egentligen massor med saker att göra... Men nu är det såhär.

Jag har fikat med min tremänning nu i kväll på Taurus. Kaffe och en stenhård brownie, men vad gör det när man inte har träffat sin släkting på evigheter och har massa kul att prata om och skratta åt? Inget.
  Nu ska jag verkligen försöka få fingern ur röven och åka och hälsa på henne! =) 

Usch, min dator är mongo seg, hänger sig hela tiden på bdb. kanske någon som haft samma problem?
Nu ska jag försöka packa det sista och ladda inför morgondagen.

Natti :*

Kommentarer
Postat av: Lollo

Kan ju trösta med att min hänger sig med på bdb, skitsida!

2008-11-15 @ 15:42:25
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0