Monday

Första skoldagen efter lovet gick otroligt snabbt! Kanske mest berodde på att vi istort sett bara hade lektion i typ tjugo minuter eller nått... :P Svenska talet gick bra, jag var nöjd och alla de andras tal var också jätte bra! Sen på religionen kopierade vi papper och sen åkte vi till järnbolaget och kollade tapet, IGEN! Jag blir gaaaaalen.
Jag har fått rosmani och skulle gärna vilja ha en vit tapet med lagomt stora rosor på, eller en tapet och fondvägg? Jag får ångest bara av att tänka på det...

Nåväl, en skön dag och nu sitter jag här och ska försöka göra klart psykologin, om jag orkar. Samt kolla igenom religions provet tills i morgon, New age. Ska även fixa lite på projektarbetet, skicka mail och sånt..

Ja, den här dagen kommer väl också att ta slut. Jag hatar att dagen tar slut och ger oss sovande natt, för jag vill inte sova. Spöken överallt och spindlar, psykiskt, psykiskt, psykiskt.
Hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har precis skickat iväg ett mail till cancerfonden om Öppet hus, så nu är det bara att hoppas på att dom svarar =) Det känns skönt att vi kommit igång lite granna nu, så att man inte bara står och trampar.



Ditt tal var jättebra! =)

hejsvejs!

2008-11-03 @ 16:33:04
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0