Lurande snorunge

Jag nämnde ju lite innan i mitt förra inlägg att jag hade ett psykologiprov att plugga på, ja ni kan ju gissa själva hur mycket jag har pluggat sen jag skrev att jag skulle plugga, rätt inget. Varför jag gör så är nog för att jag tror att jag kommer lära mig det andra jätte snabbt, och jag tycker att min hjärna borde ha lärt sig att jag inte gör det och egentligen borde plugga lite just precis nu, men den gör inget, hjärnan tvingar mig inte ens! =(

Jag är en medelmåtta, ju mer jag tänker på det dessto mer förstår jag att jag verkligen är det. Medelmåtta, smakar man på ordet så känns det som att man skulle vara en blöt fläck, och det är jag ju kanske inte riktigt. Okej, det var ett kasst ord, jag är inte en medelmåtta, jag är en snorunge. En snorunen som lurar hjärnan att tro att den kan ta in mer information än den hinner? Kassa mig.

Det är spännande det där igentligen hur hjärnan klara av så mycket saker samtidigt, kanske könet är kvinna på just hjärnan? Om ingen uppfunnit hjärnans kön så gör jag det nu, kvinna. Men, hjärnan kanske är neutral? Okej, kanske den är neutral men den har två bröst iaf (höger och vänster hjärnhalva). =P

Nej nu ska jag försöka få hjärnan att tvinga mig att plugga, den tekniken kanske funkar för att få nått gjort?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag brukar lura min hjärna att jag tycker att det är intressant, då fastnar det bättre ;)

2008-11-12 @ 17:44:49
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag blir galen på psykologin, inget vill fastna :(

2008-11-12 @ 21:22:33
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0