Lördag

Dagen har gått jätte fort, mamma och jag var och handlade present till morfar och gjorde lite ärende. Har nästan glömt hur flåsigt det är att hopppa runt på kryckor så det var rätt jobbigt kan jag tala om! Får fortfarande inte plats i vanliga skor än. Mötte även Elin och Sören så i kväll ska vi se på film och det ser jag verkligen fram emot! :-)

Har just ätit en härlig lördags middag bestående av älgkött, potatisgratäng och sås, mumma!
Nu blire fika, mormor och morfar kom hit just sen ska jag till Kg och se på fotboll med sötnosen.

Ser verkligen fram emot 2009, jag ska iväg på massa med kul  :)
Januari: Åker till Rom, kanske utlandsresa med svärfamiljen
Februari: Norska rallyt med sväfamiljen.
Mars: Sidtur med S,R,K,O och älsklingen.
April: England med Tom!
Juni: STUDENTEN!
Juli: Peace and Love?

Ja, det är alltid lättare att se frammåt när det är något roligt på gång! =)
Fortsatt trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: sofia

Såg att Thåström planerar att besöka P&L iår också :)

2008-11-29 @ 16:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0