Jag är fet och ful

Jag kunde ha varit i min och toms lägenhetn nu och duschat ur saltet ur håret, sedan klätt på mig en härlig somrig outfit och ätit härlig mat och druckit goda drinkar. Men, istället sitter jag här i regniga sverige och blir likagenomskinlig och fallande som regnet. FAN! Jag visste att vädret skulle bli så här bara för att jag "skulle" ha varit bortrest. >.<

Nu känner jag mig deppig igen...

- Jag orkar inte plugga (tyska, svenska och psykologi)
- Jag saknar Tom
- Jag skulle vilja ta en promenad, men det är kolsvart och jag är livrädd för mörker och.. oj regnar det? Surprise...
- Jag känner mig överviktig, jag vill bli smal.
- Jag skulle vilja ha en glass, men det blir man inte smal av?
- Jag vill sova, men då missar jag city akuten (oh nooo...)


Jag ska hämta en glass, sen ska jag sätta på mig shortsen och gå på tramp maskinen. Jag kompenserar.
Glass+ motion= viktstillhet.


Ps. glöm ej de förra inlägget. Mer seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0