It's not over

Ja, nu är väl de flesta skit lyckliga för att det äntligen är fredag och helg! Men så är inte fallet för mig... >.< Jag ska nämligen till skolan i morgon och visa upp mitt och tre kompisars projektarbete. Sen på kvällen blir det en välförtjänt utgång till Arena och Veronica Maggio, kan väl erkänna att jag inte är ett super fan av flickan men hon gör väl också bra musik, ska bli otroligt kul eftersom klassisar ska iväg! =)

I går slog det mig hur jävla dryga bilförare kan vara, speciellt unga.
Jag HATAR:
- När man möter en bil på en liten grusväg och idioten man möter inte orkar blända av. (Hallå? Vägen är väl nog smal som den är så man har inte lust att behöva få blixtljuset rakt i ögonen..)
- När man åker bakom en hyffsat ny BMW som inte orkar blinka utan gasar på, tvärbromsar över fartgupp och sen gasar på igen tills de sedan tvärstannar ca. 3 m efter de gasat på, så man håller på att ta dem med grillen. De har skit fina och nya bilar men orkar ändå inte blinka? Nästa gång tar jag er...
- Gamla gubbar som stannar vid bilistens infart för att kolla om det kommer någon i rondellen 10 m längre fram. >.<

Usch, en dag kommer jag att köra över och ihjäl allt som finns.
Och när jag ändå klagar, jag är trött på att man ska behöva skrika det man försöker säga, när man försöker för 3:e gången.

Ikväll blir det chips, film och SÄNGEN.
Önskar Tom va här, blir helt deppig när jag vet att det är så långt... ;( Men i morgon! <3


out.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag hatar mest a-traktorer, de som inte håller den hastigheten som finns. Alltså, de får köra över den hastigheten, men man behöver fan inte köra i 60 när det står 90? och så hatar jag tröga människor som går saktasakta över övergångställen -.- varför blir man en dålig människa när man har körkort?

2008-11-15 @ 15:44:30
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0