Ingen speed uppdatering precis

Usch vad dålig jag är på att uppdatera, men har inte direkt haft tråkigt i helgen så jag har knappt ägnat en blick åt data maskinen. Helgen spenderades i Norge med blandade känslor, ville ju vara hemma med familjen när gamla farmor just dött, men det var skönt att slippa all sorg (även om det inte var en gråtar sorg så sörjer vi) så jag bestämde mig för att följa med över gränsen. En otroligt rolig och mysig helg har det varit, jag och Toms näst lilla syster åkte bil, hon åker nog aldrig med mig igen efter den åkturen! xD Har inte skrattat så otroligt mycket på länge, vem fixar 10 cm djupa rivstartspår i en 70 graders backe? ^^

Den här vecka kommer bli kort, går bara tills onsdag. På torsdag ska jag till kd med mormor och det unnar jag mig då det bara är natur, idrott och matte. Sen på fredag ska jag ligga på skärar bänken och fredagen därefter blir det begravning, så blir nog bara en timme i skolan då, men så är det.

Nu tänkte jag försöka mig på läxan som vi fick av BENGT :O redan första dagen på vår nya kurs, svenska C. Skrämmande, jag hatar verkligen att komma på tal speciellt om det blir oförberett som Bengt kan slänga in. Och av någon anledning känns det som att det ofta kommer bli så, eftersom han är en liten slappis ibland...

Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0