Huvudvärkstatus = 10

Usch vilken dryg dag, jag hade ingen musik idag heller och kunde ha haft sovmorgon tills klockan halv tolv, blä för det. Men jag hann iofs skriva lite på hemtentan om Autism, men den konstiga dagen satte sina spår och nu har jag huvudvärk för tusen. Latin är det värsta jag går på för tillfället, den lektionen är bara så fruktanvärt jobbig... Min inställning ändrades den gången vår lärare var riktigt elak mot några i språkklassen och riktigt hånade dom. Så idag satt jag i min egna lilla värld och såg arg ut, jag lyssnade inte ett dugg på vad hon sa, mer än att hon planerat prov den dagen hon lagt in tre extra timmar för att hennes planering inte går i hop. SUCK! Läxan tills fredag gick in genom vänster öra och ut genom det högra, jag kommer inte ÄNDÅ! HAHA!

Ja, så nu tänkte jag varva ner med lite filosoferande över autism och skriva klart det, i morgon är sista dagen jag kan lämna in det så jag bör bli klar i kväll. Sen ska jag hämta upp Sandra för att ta ett pass på gymmet, ska bli härligt att få ut lite agressioner! Hade varit härligt med en lång promenad också, men den kanske jag tar på torsdag när jag ska hem till Elin istället!

Vi säger så, tills vidare. Kommer nog en update senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0