Here we go again

Jag fick brev om min operation, jag fick också en tvättsvamp som jag skulle tvätta mig med innan jag kom dit. ^^,
Men det är skönt att ha ett bestämt datum, blir det inte bättre så blir det inte det. Fick även brev från gubbens försäkringbolag, de undrade hur det gick. De får svar av mig i december eller nått.

Men idag gjorde jag i alla fall mitt svenska B nationella prov, det slutliga så kursen har inget mer att erbjuda nu, skönt. Hur detta provet gick har jag ingen aning om, vet inte riktigt hur det kändes men den muntliga delen gick ju underbart KALAS bra! Tummen upp. Bara psykologin kvar nu och den ska jag plugga på igen snart.

Annars har det inte hänt något speciellt. Det kom lite snö inatt men den är så gott som bortsmält, skönt. Jag vill inte ha snö jag vill ha SOL OCH VÄRME! Jag kommer verkligen aldrig kunna släppa det där. >.<

Nej, nu tänkte jag plugga lite till. Ikväll blir det motionspass, bonde söker fru, Grace och sjukgymnastik.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0