God Natt, för alltid.

Min hjärna har gått och lagt sig för länge sen, den var nog groggy redan innan naturtimmen mellan 2 och 3, illa.
Men nu är den garanterat tom, trött, avsvimmad, what ever... Ur funktion iaf.
Jag tog en promenad till centrum idag, det är en bit så det blir plus poäng till mig! Samt hämtade jag upp Sandra och kollade hennes nya rum, skit snyggt!

Hemma hos Elin blev det fika och disskuterande och planernade över kommande dagars pyssel, så jag är verkligen over drived nu. Men ihärdig som jag är så ska jag vänta på att min sötnos ringer, runt kvart i elva när fotbollsmatchen är slut, innan dess har jag nog dregglat ner halva rummet och halvsovit i flera minuter. (Y)

Ingen skola på mig i morgon och det ska bli så otroligt jävla underbart SKÖNT så ni vet inte. Herre jävlar vad jag har att göra, resurs snart!

Nej, jag tar natten nu då.
Svejsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0