Ge något tillbaka

Tom är och utbildar sig på universitetet, han kommer hem och typ två timmar och då slog det mig en bra tanke. Tom som är så snäll och gullig mot mig, kör mig till tåget varje gång, köper god mat som jag tycker om mm. Så idag har jag städat köket ordentligt och dammsugit, samt vardagsrummet, tänkte också göra mat till honom idag med efterrätt. =)

Det blir nog pasta och tomatsås med lite olika kryddor och vitlök i, till efterrätt blir det chokladpudding, Tom har för en gångs skull mjölk hemma som går ut idag så då kan jag använda den. Så just därför tänkte jag pylsa på mig lite kläder och dra till affären. En trevlig, kall höstpromenad i solen är inte helt fel!

Vad gör ni för era pojkvänner för att visa att ni uppsakttar det de gör för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0