Folkrace licens

I kväll skulle jag egentligen har förberett mig inför morgondagens flygresa, men som välbekant så kommer jag inte flyga någonstans i morgon. Det enda i resväg är de tio milen hem till Torsby på ett fult och svettigt tåg.

Jag har kollat på balklänning idag och har sett många otroligt fina klänningar! Det är ju givetvis en vinröd jag är ute efter, men jag hittade en jätte fin färg, en naturfärgad, blandning mellan brun och beige på nått sätt, helt underbar! Men det blev ju ett minus, den var inte vinröd.

Åter till rubriken, jag har ågonstans fått för mig att jag är duktig på att köra bil, snabbt.(Även om jag har en liten klen polo med en motor på 60 HK.) Därför har jag och Tom bestämt oss för att ta folkrace licens till våren och jag tycker det ska bli skit kul! Vi har en bil hemma och med lite färg på så kommer den bli KALAS! Bara att hoppas på att mina skills i högfart håller i sig, (OM) jag har nåra. ^^  Jag är livrädd när det går för fort, därför är det nog dags att ta tjuren vid hornen och trampa gaspedalen i botten.
  Folkrace är ju nått av en kultur i Torsby, vi har till och med Folkrac konfirmation! HAHA xD

Ni kommer väl och kollar som publik? :)


Trevlig fredag alla läsare, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag lovar att ställa upp som hejarklack! :D

2008-11-07 @ 21:14:46
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: michaela

skitballt!!! OM jag kommer! jag kommer stå på första parkett.

2008-11-08 @ 05:06:31
Postat av: Elli

grymt! tycker jag verkligen du ska göra :D

2008-11-09 @ 16:49:11
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0