Dåliga energier och Blondinbella

I natt var det första gången på väldigt länge som jag verkligen sovit lugnt och inte vaknat under nattens gång, underbart! Jag möelerade om i rummet och jag funderar på om det har nått med det att göra, att energin blev bättre? Jo, jag tror faktiskt på allt sådant, att man faktiskt kan placera saker på rätt plats så att energin känns bra i ett rum, men då måste man ju också kunna känna av energi och det är det ju inte alla som bryr sig om... I do.

Jag drömde om Blondinbella i natt (Isabella Löwengrip) att jag hade vunnit någon tävling som betydde att hon skulle bo hos mig i en vecka, jag blev helt paff! Men jag minns att hon inte alls var intresserad av mig och min skola utan shoppade (Torsby hade fler affärer i drömmen) till Nils och struntade blankt i mig! En rätt konstig dröm, kommer inte riktigt ihåg vad som hände sen. :P'

Men åter till energi, om ni går in i ett rum/hus så kan man ibland känna att "här var det mysigt och fridfullt" medans du i ett annat hus kan känna "fy vad kallt och irriterat". Jag känner av sådant väldigt lätt och har gjort det sen jag gick på mellanstdiet. Andar är även något som jag starkt tror på. Efter några seanser som min mor varit på så är jag övertygad, hur skulle mamma kunna få reda på saker om pappas döda bror som mamma aldrig träffat? Hur skulle mediet hon var till kunna rita upp det som betydde som mest för pappas bror? Samt symboler som stod för honom och lekar de lekte när de var små? Många av er kan säkert finna förklaringar till detta, men jag tror inte att allt blir svart efter döden, så trångsynt är jag faktiskt inte.
   Undra om man möter nån "där uppe" när det är ens egna tur?


Så ni läsare, vad anser ni om den andliga världen och olika slags energier?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0