Balders balle!

Nu sitter jag och är duktig med latin arbetet som ska in nästa fredag. Klurigt att läsa en bok som använder konstig svenska och försöka skriva en guidning utav det... Men jag tror att jag fått upp motivationen i alla fall så det känns skönt, eller så är det för att jag har kortare skoldagar? Don't know.

I dag fikade jag med tremänningen min på wiener, det blev en biskvi som smakade skit nice. Sen kollade vi lite av torsbys utbud, blä. Trevligt att träffas sådär ibland tycker jag. ^^

Ikväll blir det att handla lite mjölk till mammi, motionera och köra egen styrka på pilates bollen, sen det efterlängtade DESPERATE HOUSEWIVES! Veckans höjdpunkt (Y)
Ångest för studentmössan också... Ska nog prova den igen i morgon, jag är nog den enda i klassen som ska ha Royal? Men samtidigt, vem väljer jag mössan för? Mig själv eller min klass? Mig själv så klart. I morgon blir verkligen sista provandet, sen måste jag bestämma mig.

I morgon måste jag göra klart skyltsöndagens grejor, åka till polisen och kolla upp det nya "pass ryktet" och sen klippa mig. Skönt att fräscha upp håret lite, är så livlöst och slitet nu så det ska bli jätte nice.


Vilken mössa tycker ni är snyggast?
Klicka på bilden för större bild.
 Royal (den som gör mig till kapten)
eller
 Lyx (den som gör mig till en svamp)

KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svamp eller kapten.. det är frågan det ;D

2008-11-26 @ 16:43:18
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0