Autism

Jag har just kommit hem från en lång promenad med E&S. En trevlig promenix med framtidsprat, vi ska utomlands efter studenten (ngn gång!). Innan hämtade vi en stor kartong som vi ska använda till vårt projektarbete, den var så stor så den inte ens fick plats i bilen! Så vi fick bära den upp till Elin, och det var ju inte det roligaste att gå med reflexvästar och en kartong på flera meter genom hela centrum... Men Elin trillade över kartongen och hade glömt hem nyckeln så vi skrattade ändå åt spektaklet! xD

Nu sitter jag och försöker klura ut vad de menar med psykodynamiska perspektiv, sen ska jag skriva ner hur de tror att man kan bota autism (även om forskarna idag säger att den är obotbar...) så ska man ändå filosofera. Jag tänkte blir klar idag, om jag lyckas sluta kolla datorn en sväng. :P

Ja, vi säger så. Desperata hemmafruar i kväll, NIIICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0