Å du härligt feta kropp

Idag bestämde jag mig för att det blir Royal mössan. Nu är jag nöjd och på tisdag ska jag lämna in beställningen och betala, skönt. Trodde inte det skulle bli så svårt att välja studentmössa, men det var visst svårare än jag trodde...
Har gjort klart lite till projektet idag, sen var jag till frissan och fräschade upp topparna lite så nu får det ny växtkraft till den kommande student frisyren. ;-)

Trimmade även på gymmet idag, orkar knappt stå på benen då jag körde ett ordentligt "utfalls pass# med dom, lite kondition senare i kväll också. Nu finns det ingen återvändo. Men just nu är jag förbannat trött, borde sova men då somnar jag inte senare i kväll istället. Usch...

I morgon blir det balklännings tittande i Karlstad.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0