Vad tycks?

Nemen! Titta, det löste sig ju det här! :P Vad tycks om min nya design? Några finslipningar och allt är klart! Men det blir någon annan dag, har suttit nog här nu...
Blir nog tjenare kungen sen, var länge sen jag kollade på den! Så lite popcorn och mys med mig sjääääälv. :(

Tom ringde nyss, Sofia om du läser det här så är ditt X med i audi teamet tydligen :P Är han ett bra umgänge? Eller äre norsk som norsk? :P
Hur som helst, saknar Tom massor nu. <3

Imorgon blire cruising i järnvägsgatan om vädret tillåter och lite vårmarten med Emiiiiiil. :)
Sen ska jag försöka med seriösa försök att lägga nått på minnet. Känns ändå som att lite har fastnat, konstigt nog mest ekosofin! :P Arne  Naess är grundaren till exempelt. ^^

Aja, vi säger så. Puss!


 Visst blire mkt roligare att se en film när man träffat skådespelarna? :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo han är nog ett utmärkt umgänge, för Tom! Man kan verkligen skratta och ha kul med honom. Är det sådana här gånger man snackar om att VÄRLDEN är förjävla LITEN?? :P Men som sagt, en norsk är alltid en norsk!

2008-05-02 @ 21:24:44
URL: http://missxophia.blogspot.com
Postat av: Sofia

Glömde säga att nya designen är snygg!! (a)

2008-05-02 @ 21:26:56
URL: http://missxophia.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Snyggt blev det!

2008-05-02 @ 21:28:22
Postat av: Margareta

Fan va snyggt :D

2008-05-02 @ 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0