Sunny day ¤

Gissa vilken lektion jag har när jag kan blogga? Rätt gissat, spanska. En ganska meningslös lektion men jag ska försöka göra något vettigt, eftersom jag har en liten aning om vad som komma skall på skrivdelen. :D
Har även avklarat tyskan's muntliga del, wiho! Är nöjd med den delen.

Solen skiner och när jag kommer hem ska jag nog sätta mig i solstolen och bara slappa ordentligt, tänka på lite spanska och glömma alla filosofiska tankar!
En timme kvar, sen ska jag filosofera ordentligt och sen gå ut därifrån och åka hem och inte tänka så mycket som en tanke på skiten. Gissa om jag längtar?

Aja, kanske hinner blogga lite mer ikväll, jo men det borde jag nog EFTER DESPERATE HOUSEWIVES! ''

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0