Sudda bort sin sura min

Det regnar och jag övningskörde när det var smockfullt med bilar på sunne marten idag, känner mig riktigt stolt, allt gick fin fint. Utom när mormor kom på en genväg, som väldigt ofta blir senvägar, vilket det också blev. Men, kom ut på 45:an tillslut och det hällregnade verkligen.

Sitter här och surar nu, för jag lyckas inte få tillbaka min header! :(
Och Tom är i skåne, kul och ses om flera dagar då... Sen är pappa mer grinig och trött än vanligt, kan han inte fatta att han får sluta jobba övertid hela veckorna? Är outhärdligt detta jävla skrikhumör som han är på.

Ja vad säger ni? Kan man bli mer glad än så här?
Tänkte väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0