Sol i morgon?

Avnjöt solen idag, men nu börjar himlen bli lite mer grå aktig istället för det fina blå som var tidigare i dag.
Nämnde jag förut att jag har ångest för filosofin eller? Sen har jag tagit in mina sommarkläder också, givetvis finns det ingen plats i garderoben, men när ska jag hinna städa den?

Är det fler än jag som har väldiga problem med att slänga/rensa undan kläder? Jag får verkligen syner om när jag använder plagget som jag är osäker på om jag ska slänga iväg eller inte. Det gör det hela ännu svårare, givetvis använder jag inte plagget igen, men ändå! :P

Goda råd inför garderob städningen?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag har också problem, kan typ inte slänga kläder :P

2008-05-04 @ 21:27:05
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0