Skolk

I morse när klockan ringde så hade jag världens migrän huvudvärk. Snabbt som ögat gick jag tillbaka till sängen innan huvudet skulle explodera. Sov till elva och då hade jag haft jätte fina drömmar! :) Så jag ville givetvis inte vakna, men kunde inte somna om. Migränen hade gett sig lite, så jag var piggare.

Nu är klockan tre och migränen har försvunnit, tack och lov. Pluggat lite filosofi och målat naglarna, borde egentligen städa ur garderoben och plocka i ordning på rummet, men det orkar jag verkligen inte.

Teorikurs i kväll, I will be there! Sista gången och jag ska beställa ny körlektion. Hoppas det blir en tid snart!

Nej, duschen nu. Mitt hår är lagomt fräscht... ^^
Vill ha fredag i morgon, vill till NORGE! Konstigt, har du någon gång saknat din pojkväns familj så mycket att du skulle kunna tänka dig att cykla de 25 milen till dom? :P


Svejs.

Kommentarer
Postat av: Melina

Var gärna med och tävla i min blogg där du kan vinna ett par snygga strumpbyxor värde 99kr :) Tävlingen avslutas ikväll!
meliinea.blogg.se/2008/april/tavling.html

2008-05-05 @ 21:44:36
URL: http://meliinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0