Skolans ansvar?

Edwin och Wilma kom på besök förut, riktigt kul för det var ett tag sen jag såg dem. Det är det som är tråkigt med massa kusiner, man ser dem inte så mycket som man vill... :(
Hur som helst, den där idiot ungen på bussen Viktor har varit dum igen, då de har tillgång till saxar när de vill så har han klippt sönder Wilmas kläder! :O Och lärarna säger liksom inget?!
Moster har ringt till skolan, varit på möten och de säger att han är deras gullunge som är lite busig bara!

Alla som åker bussen de 20 minuterna på morgonen vet vad jag pratar om va? Ungen kommer garanterat inte från denna planet och har ett ordspråk som inte ens jag förmår mig att använda. Nej, jag är besviken på skolan. Saxar ska användas då de ska användas, borde det inte finnas en lag på att på ett lekis så ska lärarna vara med när barnen använder saxar? Om det inte går att vara tillgänglig så ska barnen inte heller ha tillgång till en sax då jag fått se 7 plagg som han klippt sönder för E & W. BU FÖR TORSBYS "vi-tystar-ner-det" sätt.
Ja, jag är arg.


Till den lite mindre hetsiga delen, Edwin och Wilma är som natt och dag, Wilma är den maskulina typen medans Edwin är den feminima. Idag visade han en ny gångstil, tänk er en mini kille vicka på höfterna, en fot framför den andra och händerna viftandes i sidan. :P
En sötnos det!

Nej, duschen nu. SEN DESPERATE HOUSEWIVES! :D:D:D

Tjoho!


Kommentarer
Postat av: micha

Då undrar jag, vad är maskulint och feminint? Existerar det ens.... Det är ju en tolkningsfråga, jag önskar att man inte använde sej av de termerna överhuvudtaget. För övrigt så ja, ungar borde inte sitta och leka med saxar, vem har gett honom den undrar jag.
PUSS, nu ska jag dra till skolan.

2008-05-13 @ 22:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0