Shopping med la familia!

Okej Sandra, du hade rätt. Jag köpte inte plaggen jag såg igår. Ovanligt? Nej, inte direkt.
Istället drog jag till H&M och hittade ett par shorts som var hela 1 krona billigare! x) Väl där fick jag ångest, som vanligt. Skulle jag köpa den större och få lite längre ben på dom, eller de mindre med mindre ben men bra midjepassning?
Jag bestämde mig för de mindre, men jag har givetvis kvittot kvar! Fick även med mig ett linne därifrån, jag fick det av mamma och pappa, det var snällt tyckte jag.
Sen inhandlade jag även mascara och fy vad dyr den är, det tog emot att köpa den, men vafan. Det är så mkt på G nu de kommande veckorna så jag kostade på mig den ändå. ^^

Dagns Panik: Pengarna som fördes över från "miljonkontot" har inte kommit in än! Så jag fick låna pengar av mor och far. HATAR att vara skyldig pengar.
Dagens frestelse: En brownie på Waynes, blev så jävla deppig när jag fick fläsk röv i ett par jeans shorts på vero moda, så jag drack en frukt smothie i stället.
Dagens dryga: 2,5 h i "pizza-påväg" bilen. Känns som att åka i pinnstolar efter ett tag. :(
Dagens nyttiga: Jag köpte ju ingen Brownie, och köpte med osockrade (!) bär för att göra smothie till resan istället för att köpa dricka. :)
Dagens lycka: Jag fick med mig saker jag suktat efter jätte länge! :)


Aja, vi säger väl så så länge!

Pussis!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men jag gjorde en "Ronja" idag. Kommer du ihåg boken om Pompeji som jag skulle låna på bibloteket idag? Så sa jag "Jag lånar den imorgon istället"

... biblioteket var stängd idag

kul :p

2008-05-16 @ 16:42:28
URL: http://Korni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0