Rapport från i går

Igår blev det inte något bloggande, berodde kanske mest på att jag och Tom drog till bergvik efter vi vaknat och shoppade lite, efter det körde han mig till stationen där jag tog tåget hem vid 13:40.
När jag väl kom hem sen så fick jag panik städa rummet innan brudarna kom, kasta i mig nån smörgås och sedan duscha. Vi hade planerat att ses fem hemma hos mig, vid fyra fick jag sms från Elin som sa att hon åkte från Karlstad och inte räckte till fem, men skulle försöka hinna innan sex. Därefter fick jag sms från Therése som sa att hon skulle försöka hinna till halv sex iaf.

Okej, tänkte jag. Sandra kommer ju så då kan vi fixa oss tillsammans. I samma stund fick jag sms av henne och hon skrev : "Din sega kompis åker hemmifrån vid 17.15". Okej, man känner sig verkligen älskvärd.

De anlände, övningskörde hem till Frida som verkligen hade VÄRLDENS finaste hus! O GUD vad jag tyckte det var fint där, och det fina loftet de gjort om som var helt underbart mysigt. Jag blev kääääääär!
Sen var hennes mamma snäll och körde in oss till kolsnäs, där vi gick in som 18 åringar hela bunten! :P

En rolig kväll, FLER gånger tack!
Älsklings Tom hämtade oss vid 01.45 GULD VÄRD!

Mors dag idag, jag ska fixa goding maten! ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0