Raggar brudar! :P

Jag kan börja med att uppdatera gårdagen, då jag inte hade möjlighet att uppdatera gårdagens kvällsaktiviteter.
Jag cyklade bort till Therése, gjorde mig iordning sen gick vi ner till centrum där det var kö ända från lilla rondellen inne i centrum ut till stora rondellen på 45:an! As mycket bilar.
Vi plockade upp Elin och sen gick vi till La strada, Andreas och hans kompis åt med oss, trevligt käk sälskap! :)

Sören var chaufför på en BMW cab, och när boysen stannade i fensbol en stund så skyndade han sig tillbaka till Torsby och körde på oss istället! Det var häftigare att vara en i bilköerna än att sitta bredvid och kolla.
När det blev mörkt och sent så givk vi till Therése och skulle se skräckfilm. Men jag fick något äckligt hyterianfall och började gråta och be på mina bara knän att jag inte ville se filmen! :O
Vi såg en komedi (Familjen är värre) och stängde av efter 37 minuter då både Tres och Elin slocknade.

EN MYSKVÄLL! :)

Idag då? Inget speciellt, var med och kollade på damernas första seriematch, jag var mest halvgrinig för att jag själv inte kunde vara med och spela så jag kan inte påstå att jag var på hugget att peppa ihjäl dom som jag brukar bak i målet. De förlorade, men Ellie gjorde ett super fint mål! GRATTIS! :)

Sen har jag pluggat värdelöst tråkiga filosofin. Vi får se hur det går, känns som att jag kan endel ändå.
Repris på Top Model vid sju, missade ju onsdagens program!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Elli

tack så mycket:)! tur jag kollade din blogg förut :D. annars hade jag missat top model :O.
designen är jättefin förresten :)!

2008-05-04 @ 20:13:23
URL: http://whoknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0