Plugg afton

Idag, IDAG kära läsare så kan jag inte klaga på musiken! När hände det sist? Skit samma, det var otroligt roligt i alla fall, gjorde om låtarna till rockversioner och spelade Die Mauer! <3 Gud vad det var länge sen jag hörde den låten...

Idag fyller faster år, eller nej. Hon SKULLE ha fyllt år. Istället dog hon i cancer och finns där uppe i den fina världen där ingenting gör ont. 37 år skulle hon ha blivit. Grattis ändå.

Idag är det även ett år sen det hände, idag känns det extra jobbigt... Mina tankar borde vara i filosofins värld med tankar på meningen med livet och sådanna otroligt "roliga" saker. Men, jag var bara tvungen att skriva blogg.
Msn funkar inte och min dator kan ta sig i röven.

Vi får se, ger det ett försök till.

Att göra idag:
-Filosofera om filosofin och försöka anteckna nått vettigt till provet i morgon
- Plugga lite tyska
(bestämma en träff med ngn)
-Repetera latin sentencerna. I morgon gäller det.
- Stå på step-up maskinen. Efter att mina lår och röv vidgat sig det senaste halvåret så är det dag med hårdare tag. Skit samma på förkylningen känner jag. Mina lår hinner dallra sönder innan den gått över. (Y)

Depp..

Herra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0