Överlevnad?

Glömde helt bort detta när jag uppdaterade tidigare idag. I går kväll disskuterade vi de där som kraschade med ett flygplan på ett berg och blev fast i 72 dagar och att de åt de döda. Brita (Tom's styvmamma) trodde absolut inte att hon skulle kunna äöta människokött, medans vi andra trodde att vi lätt skulle göra det eftersom det blir instinkten Överlev eller dö. Då sa hon helt klockrent:

 -Men, hur skulle jag kunna äta ex. ett finger? Jag äter ju inte ens Suschi!

xD Bra jämnförelse va? :P
Den familjen är helskön! Jag har verkligen fått världens bästa svärföräldrar! I'm lucky. :)

Nej, nu äre dags för säääängen!
NATTI :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, vad kul :P

2008-05-19 @ 14:48:11
URL: http://eeeelin.blogspot.com
Postat av: Sofia

Amen visst skulle man antagligen göra det? DÅÅ, bara för att annars så dör man...!

2008-05-20 @ 22:00:51
URL: http://missxophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0