NORGE! :)

Äntligen, igår åkte vi då till Norge och resan hit blev så jälva ROLIG xD
Först så höll Tom på att somna (inte så roligt) så vi stannade efter vägkanten så han fick röra sig lite och fylla på olja. Givetvis så hade metallet svällt lite så oljelocket inte gick att ta av och givetvis tyckte jag det var roligt när Tom blev så irriterad och børjade slå på bilen. Sen började det lukta konstigt när han försökte få upp locket, när jag frågade vad det var så fick jag svaret i skrikform: DET ÄR MIN HUD!

Sen orkade jag inte med hans dåliga humör så jag låste dörren för han, men när vi skulle öppna bilen igen så funkade inte det jälva låset att få upp! Så Tom försökte gå in genom rutan, smart som han är så satte han in ett ben först sen försökte han få in huvudet och resten av kroppen. Ni kan tänka er hur det såg ut va? Som en dubbelvikt människa, då skrattade jag mest! :P

Efter många om och men kom vi fram och jag har varit vaken i en timme och redan hunnit vara ute på en promenad, UNDERBART väder i dag, perfekt för mina shorts!  :)

hoppas ni läsare har det bra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0