Miss you...

Jahapp. Då sitter man här ensam igen då och tycker synd om sig själv och tycker att man är ensammast i världen.
Tom drog nyss, jag följde inte med för han skulle spela poker turering på internet ikväll, sist tog det fyra timmar så jag stannade hemma, så nu ses vi inte förrän Torsdan. :(
Jag vet att jag inte ska klaga, det finns de som har det mycket värre, men det blir verkligen ensamt när den andra åker även om man vet att man kommer ses dagen efter.

Men ibland får jag också tankeställare. När alla gammla saker rycks upp, hänsynslöst och brutalt så är det inte alls svårt att se en framtid utan dig, allt det som hände för precis ett år sen är så otroligt nära... Ibland.
Jag ser bortom det så gott det går, men ibland, som förut, så dyker det upp och river sönder min hud, så det svider.
Men nu saknar jag dig, kan inte se en framtid utan dig. Allting är oftast bra med dig, jag blir hel av att ha någon att dela allt med. Och nu saknar jag dig... <3



Kommentarer
Postat av: Robert

JAg vet hur det är när man åker ifrån Varandra :( riktigt tråkigt. men du tänk på mig o Sandra då under den Tiden hon o jag har träffats typ 6 dagar så har du o tom nästan träffats dubbel så mkt :P

2008-05-25 @ 20:05:18
Postat av: Ronja

Jag vet.. Jag förstår inte hur ni klarar det! Dock kanske ni inte bråkar så mkt som jag och Tom gör då, ett PLUS för att ha distansförhållande! Eller? :P

2008-05-26 @ 17:35:44
URL: http://klingandemusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0