Man slutar aldrig att förvånas

Tom och jag kollade på film nyss, då hörde vi ett konstigt ljud. Kollade ut på parkeringen och där stod brandbilen!  Någon hade tänt på en kontainer som var fullsmockad med kläder och annat brännbart material, mitt utanför Toms lägenhets block. Nej, jag säger då det. Ni som tycker att det händer alldeles för lite saker där ni bor, FLYTTA till Kronoparken, då kommer ni nog vara med om saker så det heter duga!

Hur som haver, denna lördag kväll har Jag, Tom, Bea, Jonas och Micke spelat freesbie golf ute på en camping på Skutberget. Riktigt kul var det! Men vi tänkte fyna o köpa freesbie på Bergvik, dom kostade 33 spänn! Gud vad dyrt för en lite plastleksak! Inget märkvärdigt alls och så kostade den mycket...

I morgon blir det ändrade planer, tar nog senare tåget hem för att hinna med allt som ska göras. Ner på stan, köpa skjorta till brorsan, busskort till mig själv. Sen hem igen, äta, packa, neeeeej, orkar inte ens stressa mig igenom att tänka på vad jag ska göra.... Usch, skolan är inget kul just nu. Blääää...

Sängen nu, ska sova lääääänge i morgon!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0