Kusiner

Två kusiner som jag inte sett eller umgåts med så mycket är Mike och Melwin. Vet inte varför det varit så, men det har liksom alltid kännts som ett extra långt avstånd mellan oss till skillnad från mina andra kusiner som jag verkligen har jätte bra kontakt med. Men idag tror jag att något ändrades, jag tror att de faktiskt ser upp till mig, även fast det gärna vill vara spydiga och små jobbiga så gör de det.

De tjatade i evigheter på att jag skulle spela gitarr för dem, men de var inte övertygade om att jag kunde det. När Mike sedan spelade en HIM låt på mobilen och jag skulle härma introt så lyckades jag få till det riktigt bra! :D Hans ögon lös som solen, så jag känner att min lilla prestation gjorde att vi kom lite närmare varandra. För de började fråga massor med saker och tyckte det var kul, de ville inte ens åka hem! Vilket inte har hänt förut...
Ett lyckat kusinbesök! (:

Humöret har stigit lite, pappa är inte arg som ett bi just nu, men Tom har fortfarande inte ringt och headern går fortfarande inte att få på plats!

Hör av mig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0