Jo, jag lever faktiskt!

Insåg nyss att jag inte bloggat sen, onsdag? Och sen onsdag har det hänt massor med grejer! :)
I Torsdags fick jag ett sms av Elin där det stod: "JAG KLARADE DET! JAG HAR KÖRKORT!" Jag blev så glad för henes skull och sen kom hon och hämtade upp mig, Sandra och Tres så vi raggade på stan och köpte glass, givetvis spillde jag på min rosa klänning... :(

Sen på kvällen hämtade hon mig vid moster så drog vi hem till henne och spelade Vollyeboll! Min favoritsport (verkligen....) men onstigt nog så VANN mitt lag hela tiden, även om jag var bajs dålig! :O

I går tog jag tåget vid 8 för att städa Tom's lägenhet. Två timmar tog jobbet men fy i helvetet så fint det blev. :)
Grillkväll i går kväll hemma hos Jan, det var riktigt roligt, det är verkligen ett härligt gäng Tom har hamnat i! Spelade Kubb, gitarr osv. Sen anlände det fyra killar varav en var norsk. Otroligt nog så kom han från Rakkestad som ligger 2,5 mil från Tom's hem, han kände även en av Toms bästa kompisar!

Hur liten är världen egentligen? :P

Idag blir det en snabb tur på stan, sen steeeeeka i solen! Antagligen freesbie golf i kväll. :D

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Svara gärna på dagens fråga i min blogg!

Ha en underbar dag!

2008-05-31 @ 10:49:28
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0